IRanian Modern Warfare 2

آمــــوزش بــــازی های آنـــلایـــن

IRanian Modern Warfare 2

آمــــوزش بــــازی های آنـــلایـــن

آموزش Modern Warfae 3 به روش 4d1

تست شده تا تاریخ :                 ۱۳۹۱/۰۶/۰۷

.                                       ۲۰۱۲/۰۸/۲۸

ورژن بازی در تاریخ فوق:         IW5M r20       (ورژن در پایین سمت راست نشان داده می شود)



IW5M


با فرض داشتن یک نسخه از بازی در ورژن ۱٫۴٫۳۸۲ یا همون ورژن تکنو گاد شما ابتدا این فایل ها رو دانلود و در پوشه اصلی بازیتون بعد از در اوردن از حالت فشرده قرار داده و با اجرای فایل LaunchIW5M.exe بازی شروع به به روز رسانی کرده و باتصویری مانند زیرروبرو خواهید شد

       


       

                 IW5M به روز رسانی

برای ورود به بازی که با اجرای فایل LaunchIW5M.exe خواهد بود ،نیاز مند داشتن نام کاربری و رمز عبور هستید که از لینک زیر میتونید ثبت نام کنید.

برای حل مشکل server connection time out حتما دقت کنید که فایل هارو دریافت کرده باشید این ارور نشانه ناقص بودن فایل هاتون هست  و بعد از قرار دادن تمامی فایل های این پوشه و البته به روز کردن تاریخ و ساعت کامپیوتر توسط اینترنت بدون مشکل وارد بازی شد. در صورتی که اروری در خصوص نقشه terminal داشتید باید تمامی محتویات اینجا رو دانلود و در پوشه های متناظر قرار دهید ، دقت کنید قبلش از فایل های iwd خودتون که میخواهند با این فایل های جدید جایگزین شوند برای اطمینان یک پشتیبان تهیه کنید.

نهایتا برای تطبیق فایل هاتون عکس هایی از فولدر های مهم بازی گذاشته شده که میتونید فایل هاتون رو مقاسیه و در صورت نداشتن و یا ناقص بودن از لحاظ حجم دانلود بفرمایید.

پوشه main :

 main

پوشه dlc :

dlc
پوشه english :

english

برای بالا بردن لول و پرستیژ از این برنامه استفاده کنید



Download

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد