IRanian Modern Warfare 2

آمــــوزش بــــازی های آنـــلایـــن

IRanian Modern Warfare 2

آمــــوزش بــــازی های آنـــلایـــن

آموزش بازی آنلاین MW3 نسخه کرک شده TeknoGods

تست شده تا تاریخ:             ۱۳۹۰/۰۱/۱۲

                                       ۲۰۱۲/۰۳/۳۱

ورژن TeknoMW3.exe در تاریخ فوق:      ۲٫۷٫۰

ورژن بازی در تاریخ فوق:                      ۱٫۴٫۳۸۲ (ورژن در پایین سمت راست بازی نشان داده می شود)

خب…

با عنایت به خواب خرگوشی دوستان در آلتر و عملکرد بهتر تکنو گادز روش بازی کردن آنلاین مولتی پلیر و بازی در سرور های اختصاصی که فراهم شده توسط تکنو گادز رو برای دوستان میزارم.

لازم به ذکر هست که هر کسی که موفق به بازی با روش التر شده احتیاج به دانلود فایل های زیادی نداره و واقعا ارزشش رو داره که امتحان کنه....

خب ابتدا این فایل ها رو که در لحظه نگارش این پست ، آخریت ورژنش ۲٫۵٫۳ هست رو دانلود و در پوشه اصلی بازیتون قرار بدید.


رمز فایل(هر ۲ قسمت سایت و خود فایل): mw2.blogsky.com

دوستان توجه داشته باشید بعد از تایپ ۲ صفحه و تنظیم آموزش زحمت تایپ رمز احترام به نویسنده هست.



دانلود مستقیم آخرین ورژن تکنو گادز ۲٫۷٫۰٫۱


دانلود فایل مولتی پلیر iw5mp.exe با حجم ۵٫۰۳۵ زیپ شده



فراموش نمیکنید که درایور های سی++ و نت فریم ورک رو شما نصب شده دارید.


تنها تفاوت اینه که شما برای بازی در نسخه التر احتیاج به فایل مخصوص steam_api.dll آلتر دارید و در این روش هم احتیاج به فایل مخصوص تکنو رو دارید.


دوستانی که مشکل ورود به سرور ها رو دارند توجه کنند که همه فایل هایی رو که در عکس های انتهای پست میبینند رو با فایل های خودشون چک کننید و در صورتی که فایل هایی که به صورت عکس گذاشته شده رو با همون حجم دقیقا ندارید ، نیازمند به اون فایلها هستید که علاوه بر روش های گفته شده روشی دیگری رو هم هست که از سرور های استیم دانلود میکنه فایل های بازی رو اما عزیزانی که مشکل اینترنت حجمی دارند توجه کنند که از لحاظ حجمی کمی بیشتر دانلود خواهد شد برایشان در حدود ۳۰۰ مگ بسته به ورژن بازیشون کمتر یا بیشتر.


برای دانلوداز سرور های استیم ابتدا این فایل ها رو دانلود و در پوشه اصلی بازیتون بریزید.سپس فایل mw2.blogsky  رو اجرا کنید و بزارید بازیتون آپدیت بشه.شما باید با عبارت



HLDS server installation up to date

Press any key to continue...



که یعنی به روز رسانی به اتمام رسیده.سپس فایل teknoupdate 1.4 رو اجرا کنید تا وژن بازی شما به ورژن صحیح برسید.نهایتا انطباق فایل های خودتون با عکس ها مشگل گشا خواهد بود.



پس شما فایل ذکر شده در نسخه آلتر رو که در حال حاضر ۵ کیلو بایت هست رو تغییر اسم میدید مثلا به: steam_api(alter).dll و فایل steam_api.dll مخصوص تکنو رو در پوشه اصلی بازیتون قرار میدید.



قبل از ورود به مرحله بعد دقت کنید که ورژن بازی شما ۱٫۴٫۳۸۲ باشه و حجم فایل iw5mp.exe و همچنین فایل iw23.iwd شما درست باشه.


با اجرای TeknoMW3.exe باید شما با تصویری مثل زیر رو برو بشید:



(موارد منکراتی حذف، و بسیار زیبا هم از آب در اومده عکس ادیت شده توسط بنده)

 

با کلیک بر روی مورد مشخص شده و سپس کلیک بر روی گزینه ( Start ( Lan/Online شما با یک پنجره کوچک (Game is Running) که نشان دهنده اجرای بازی خواهد بود مواجه، و سپس بازی مولتی پلیر باید اجرا بشه.شما با کلیک بر روی سرور ها در منوی اصلی بازی وارد سرور لیست خواهید شد البته بعد از اندکی تامل برای اتمام اتصال کلاینت شما به سرور تکنوگادز.


 

دوستانی که چنین گزینه ای ندارند در محیط بازی باید به قسمت option رفته و از اونجا Dedicated server رو انتخاب و گزینه Enable Server Browser رو به حالتYES  قرار بدید با برگشت به منوی اصلی بازی قسمت رور براتون نمایش داده خواهد شد.


نهایتا بعد از کلیک بر روی SERVERS باید با شکل زیر مواجه بشید:



 

و شما لیست سرور هارو داشته باشید و با کلیک بر روی گزینه پینگ و منظم کردن سورر ها بر حسب کمترین پینگ به سرور دلخواه خود متصل خواهید شد.


در صورتی که لیست برای شما هیچ سروری رو پیدا نمیکنه به دوستانتون بگید که امتحان کنند و مطمئن بشید که سرور اصلی تکنو خارج از سرویس و داون نیست.


سرور بلاگ دارای رمز هست و برای بازی خصوصی دوستانی که هزینهاش رو متقبل شدند هست.


در صورتی که دیگران تمایل به داشتن سرور دارند میتوند با ۷۰ هزار تومان به صورت ماهانه صاحب یک سرور با پینگ پایین و بدون لگ شوند.برای این کار میتونید نظر بزارید تا شرایط پرداخت براتون ارسال بشه.

 

برای بالا بردن رنک و پرستیژ هم میتونید از این برنامه استفاده کنید.ابتدا بازی رو اجرا سپس با این برنامه رنک و پرستیژ و سایر جزئیات مد نظرتون رو تغییر بدید.

 

دوستانی که مشکلی دارند ابتدا فایل های ۲ پوشه بازی که در انتهای پست قبل گذاشته شده(در این پست نیز اضافه شد) رو چک کنن . در صورت وجود مشکل عکسی از فایل های پوشه اصلی بازی رو هم قرار دادم که حجم فایل هاتون رو بتونید چک کنید . پوشه ها مهم نیست فقط فایل های تنها رو چک کنید در عکس زیر.



1-پوشه main



2-پوشه zone/english



3-پوشه اصلی بازی


 

 

این روش بر روی ویندوز ۷ تست شده و قابل اجرا بوده.



منبع:

بزرگترین منبع آموزشی Modern Warfare 2




نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد